Posts tagged Facebook
Jak na herní mafii na FB?
Na sociálních sítích jsou „profesionální hráči“ – v agentuře jim říkáme „herní mafie„. Jsou to přesně ti, kteří vyhrávají v drtivé většině soutěží na Facebooku a okupují tak přední příčky žebříčků…
Na toto téma jsem přednášel 4. 2. 2012 na Vsetínském Barcampu. Níže celý záznam mé přednášky a také souhrn všech nápadů, jak se herní mafii bránit. Díky všem zúčastněným a diskutujícím!
Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – Facebook
V prvním článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Ve druhém článku jsem nabídl obecná pravidla, která platí na všech sociálních sítích. K obecným principům teď připojím pár tipů pro Facebook.
Na začátku je nutné vybrat si mezi stránkou a skupinou. Později se to bohužel nedá změnit. Pokud máte stránku, budete jí tak mít pořád. Pravděpodobně použijete stránku, která se pro firemní propagaci hodí mnohem lépe.
Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – obecná doporučení
V minulém článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Pokud jste se rozhodli, že svojí firmu, produkt či službu chcete propagovat na sociálních sítích, mohu nabídnout pár rad do začátku.
Pro Twitter i Facebook platí v zásadě stejná pravidla. A právě o těch se dnes zmíním. Máme tedy obecné věci a postupy, které lze použít bez ohledu na to, jakou sociální síť používáte.
K oběma nejpoužívanějším sítím se poté podrobněji rozepíši a zaměřím na jejich specifika.
Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – úvod
Sociální sítě. O tom se dneska mluví a všichni tam chtějí být. To vypadá na zajímavou příležitost pro firmy, jak se mohou dostat blíže ke svým zákazníkům.
A přesně o tom by měl být dnešní článek: jak využít sociální sítě k vlastní propagaci firmy, značky či výrobku. Rád bych zmínil základní principy fungování, doporučení čemu se věnovat a čemu se naopak raději vyhnout. Řeč přijde zejména na Facebook a Twitter.
I když firemní přístup je značně odlišný od toho „uživatelského“, věřím, že i někdo z běžných uživatelů zde najde pár inspirujících nápadů či námětů.