Posts tagged Sociální sítě

Jak na herní mafii na FB?

Na sociálních sítích jsou „profesionální hráči“ – v agentuře jim říkáme „herní mafie„. Jsou to přesně ti, kteří vyhrávají v drtivé většině soutěží na Facebooku a okupují tak přední příčky žebříčků…

Na toto téma jsem přednášel 4. 2. 2012 na Vsetínském Barcampu. Níže celý záznam mé přednášky a také souhrn všech nápadů, jak se herní mafii bránit. Díky všem zúčastněným a diskutujícím!

(Pokračování textu…)

Jak monitorovat sociální sítě II.

V minulém článku Jak monitorovat sociální sítě jsem zmínil, proč sociální sítě monitorovat a co všechno tím můžete získat. Ale teď je otázkou čím vlastně sociální sítě monitorovat?

Pokud máte malý rozpočet, nezbude než se pustit do monitoringu ručně a využít nástrojů, které jsou zdarma. Nicméně zdrojů je spousta a není to tak hrozné, jak by se mohlo na první pohled zdát.

Společnosti s větším rozpočtem pro monitoring sociálních sítí mohou využít několika placených nástrojů. Pokud se podívám na nástroje, které umí česky: ASI – Ataxo Social Insider od Ataxa, od NEWTON Media máme k dispozici nástroje dva: MSS – Monitoring Sociálních Sítí a IMM – Internet Media Monitoring. Tyto nástroje jsem měl možnost odzkoušet a nabídnu tak své hodnocení.

(Pokračování textu…)

Jak monitorovat sociální sítě I.

O sociálních sítích se v poslední době hodně mluví. Jsou populární a zažívají velký rozmach. Co to ale znamená pro podnikatele a firmy?

Faktem je, že na sociálních sítích se o vás pravděpodobně mluví.
A to bez ohledu na to, jestli se vám to líbí, nebo ne.

A tak je na snadě tyto sociální sítě monitorovat. Nebo víte, co se o vás včera říkalo? Nabízím několik pádných důvodů proč dění na sociálních sítích monitorovat, co vám to může přinést nebo před čím uchránit.

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – Twitter

prvním článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Ve druhém článku jsem nabídl obecná pravidla, která platí na všech sociálních sítích. K obecným principům teď připojím pár tipů pro Twitter.

Komunikace na Twitteru je celkem specifická. A to nejen kvůli svým 140 znakům. Firmy často používají tuhle sociální síť polovičatě – směrem ven. Občas sice posbírají nějaké reakce, ale zpravidla neplní klasickou funkci toho, že by firemní Twitter účet sledoval ostatní.

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – Facebook

prvním článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Ve druhém článku jsem nabídl obecná pravidla, která platí na všech sociálních sítích. K obecným principům teď připojím pár tipů pro Facebook.

Na začátku je nutné vybrat si mezi stránkou a skupinou. Později se to bohužel nedá změnit. Pokud máte stránku, budete jí tak mít pořád. Pravděpodobně použijete stránku, která se pro firemní propagaci hodí mnohem lépe.

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – obecná doporučení

minulém článku jsem mluvil o tom, co to sociální sítě jsou, proč by se firma měla o propagaci na sociálních sítích vůbec zajímat a jaký mají komerční potenciál. Pokud jste se rozhodli, že svojí firmu, produkt či službu chcete propagovat na sociálních sítích, mohu nabídnout pár rad do začátku.

Pro Twitter i Facebook platí v zásadě stejná pravidla. A právě o těch se dnes zmíním. Máme tedy obecné věci a postupy, které lze použít bez ohledu na to, jakou sociální síť používáte.

K oběma nejpoužívanějším sítím se poté podrobněji rozepíši a zaměřím na jejich specifika.

(Pokračování textu…)

Jak na firemní prezentaci v sociálních sítích – úvod

Sociální sítě. O tom se dneska mluví a všichni tam chtějí být. To vypadá na zajímavou příležitost pro firmy, jak se mohou dostat blíže ke svým zákazníkům.

A přesně o tom by měl být dnešní článek: jak využít sociální sítě k vlastní propagaci firmy, značky či výrobku. Rád bych zmínil základní principy fungování, doporučení čemu se věnovat a čemu se naopak raději vyhnout. Řeč přijde zejména na Facebook a Twitter.

I když firemní přístup je značně odlišný od toho „uživatelského“, věřím, že i někdo z běžných uživatelů zde najde pár inspirujících nápadů či námětů.

(Pokračování textu…)

Jak jsem si založil účet na Twitteru

Tak jsem měl dnes takové „sociální“ odpoledne (sociální = rozuměj sociální sítě) a konečně jsem se také dostal k tomu, abych si založil účet na Twitteru. Můj profil najdete na Twitter.com/JiriKolda – přidejte se!

A také jsem si změnil motto na blogu: Když je nemůžeš přemoct, tak se k nim přidej…

Jak jsem si založil profil na lidech

Podle přísloví „Když je nemůžeš přemoct, tak se k nim přidej“ jsem si založil vlastní profil na lidech…

(Pokračování textu…)

Go to Top